April 12, 2011

::hari hari marimar::

salam and greetings to all..

mesti pernah tengok cerita marimar kan. yang tengah hot meletop letop kat tv3 skrg ni. aku dulu tak de lah nak follow sangat citer ni. sekadar tanya kat kawan2 apa jadi eh arini kat marimar tu, pastu kenapa macam tu eh..sok sek sok sek sampai kawan aku pun tension..wakakaka...sekarang ni aku plak macam kena sampuk dengan hantu marimar ni. dah tak boleh tengok kat tv aku cari alternatif lain tengok kat tonton.com. dari tengok episod untuk hari ni melarat sampai aku tengok dari first episode. tak giler ke. mujur ar keje aku banyak yang dah settle. kalau tak mau menangis aku tak tido malam menyiapkan keje. dah siangnye aku duk giler tengok marimar sampai 30 episod, tak ke malam aku kena bersengkang bijik mata nak menyiapkan keje2 yang tinggi cam gunung kinabalu tu.

aku rasa ni je la gambr dia yg agak sopan pun....

citer tu jadi interesting since dia dah jadi kaya raya. hahaha..kalau miskin tu asyik kena tindas je kan. standard la citer negara mana pun memang macam tu. yang miskin tu la asyik kena buli, asyik kena ketuk itu ini. tapi cantik. yang kaya tu la yang jahat tapi hodoh. nampak cantik sebab dia pakai baju mahal2 and make up tebal2. wak luuu...kalau realiti macam tu, aku ni jatuh kategori mana satu eh. tak kaya tak miskin. so aku ni consider tak cantik dan tak hodoh la kan.. macam kawan marimar :::>inocencia....boleh laa...cantik gak tu...suka perasan aku ni, don't blame me...so sekarang ni memang keje aku asyik melayan dia ni je la. hurm..whatever..sementara tengah takde keje. time sibuk..nak muntah je rasa...hehehe

2 comments:

Unknown said...

mmg hari2 marimAR...BEst sgt2...makin minat...smpai berebut ngn anak saudara nak tgok marimar ..dia asyik nk tgok wonderpet dia la...hehe

pqah said...

kena beli tv 1 lagi la. tak pun p tengok kt tonton..hahah..last choice