April 22, 2011

manusia bertanduk elok di rejam je

bangsa yang suka jadi batu api ni memang bersepah dalam dunia ni kan. selama ni aku ingatkan aku takkan jumpa bangsa kurang ajar ni. rupanye dia ada dekat2 dengan aku je. aku tak faham. dia memang tak puas hati ke tengok manusia ni berdamai. kenapa mesti nak tengok manusia or lebih spesifik kawan2 dia berbaik. entah2 setan duk melompat lompat bila dia dapat bakar kawan2 dia utk bermusuh and saling kata mengata. apa yang dia tak puas hati bila tengok orang baik2 je. kenapa nak tengok perang mulut jadi. manusia mcm dia ni memang patut tak de dalam dunia ni. kalau aku kata bodoh belajar dah sampai U. tapi kat U mana belajar sangat manners ni. setakat ilmu duniawi boleh la kau nak tunjuk teror, tapi bab insaniah ni kau fail tau tak. 

No comments: