April 29, 2011

::unbelievable::

believe it or not..believe it..percaye ke tak, aku tak mau percaye. selagi repliey's believe it or not tamau siarkan citer pasal aku, aku tak mau percaya. wut the fish kesah percaye dgn tak pecaye ni.

masa tengah tunggu nak masuk exam hall, biasanya aku akan lepak dengan budak2 kelas aku. konon nak suck their spirit of rajin-membaca-sebelum-masuk-dewan. wak kaauuuuu....dan tiada angin ribut taufan, member aku paling kecik dalam kelas membuat pandangan kat aku. aku mula terperasan yang aku gorjes di pagi hari ni. ditambah pulak cuaca sejuk sebab malam tadi hujan, so pagi ni mesti la mood stim2 je kan. (stim tp tak leh wat apa ---> okey, sounds lucah) sekali dia wat pipi kembang. macam dia ni..
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..

aku rasa nak ketuk kpala dia bg benjol mcm sinchan ni gak..boleh kau...

kau paham tak maksudnye ape. dia nak kata aku gemok la tuh...arghhh tension..tension....ni bukan gemok k. aku cuma sedikit bam bam je kat pipi. hello...aku kan kuat menketedarah. so, no wonder la aku bam bam. tapi tempat lain aku maintain hokeh. ini yang membuatkan aku nak work out hari2 ni.

adakah ini yang dikatakan gemok.....

ada muka tak boleh trima kenyataan tak......

---->pas ni nak call celebrity fitness center. weight below 50kg boleh tak nak mintak personal trainer..boleh tapi diorang bagi kaki kot kat aku...kau dah kurus kering nak mintak personal trainer lagi.....

No comments: