April 25, 2011

::study mode activated::

25th april..seperti yg dijanjikan, my first day of final exam TETAPI masih sempat berfesbuk and most important is sempat hapdet belog rosadeena. erk..gaya buh nama rosadeena macam rosadeena tu orang lain jer. aku ler tuh!!

3 days ago, aku dengan few friends aku including my own roomate memang ol-aut la study. peh...mau pecah kepala mak nookss. today's paper will be production and planning control. huh...sangat taf subjek ini. mana kau nak hafal teori yang berkajang kajang, plus calculation yang berkandang kandang. seriously aku rasa sem ni memang aku sangat bersungguh2 study bagaikan tiada lagi hari esok untuk aku study. tapi memang pun. abis paper mlm ni takkan aku nak hadap lagi next sem. tak mau laaaaa.....esok aku nak start paper lain plak. so kne study utk paper tu plak. 3 papers lagi are teori basically. hokeh. moga2 aku mampu menghadapinya sebab aku sangat hate reading...

semalam saje aku and the rest study from 2pm till 10pm non stop. stop kejap je la utk solat. berkampung kat library yang tak pernah dibuat aku duk lama2 camtu. exam week je library ku rumah ku syurga ku. tapi bagus la tu. at least aku betul2 study. kalau duk rumah je ke laut la gamaknye...

tapi ini lah cabaran untuk seseorang itu sebelum mencapai apa yang dia inginkan. memang dari sekolah i wish to become an engineer. insyaAllah..few steps ahead cita2 aku ni tercapai. hopefully la nothing akan ganggu perjalanan aku ni. 

No comments: