April 5, 2011

::utem..u r in my heart::

tetiba aku sayang nak tinggalkan life kat utem. bak kata orang banyak pengalaman yang kita kumpul sepanjang kita berada kat sesuatu tempat tu kan. well...bukan sekejap aku kat utem ni. ampat tawon wooooo....kalau kita try expand empat tahun tu bersamaan dengan...

1 4 6 0 hari

bersamaan dengan....

3 5, 0 4 0 jam

bersamaan dengan...

2, 1 0 2, 4 0 0 minit

bersamaan dengan....

1 2 6, 1 4 4, 0 0 0 saat....


peh.....seratus dua puluh enam JUTA, seratus empat puluh empat RIBU saat..........penat seh nak ceraikan nombor nombor tu. kalau review balik masa MHS, memang tak sangka sekarang aku dah nk habis dah. insyaAllah kalau tak de yang menghalang. hopefully everything will go on smoothly la hendaknye..

review la cket masa MHS. 

masa dapat tau tawaran dapat kat utem, terus roger member2 matrik sape yg dapat utem gak. so, masa tu dapat tau ada a few members yg rapat gak dgn aku dapat utem sesama. and to make it more gempak, aku-nisaq-eda kami bertiga from KMPP and bila kat utem boleh dapat serumah. nisaq and I dapat sebilik. itu masa minggu orientation. tak plan okey nak sebilik serumah dan sebilik air. syukur la. at least tak terkial kial masa minggu MHS tu. pepaham la kalau minggu 1st is minggu senior belasah junior cukup2. tapi aku takde la live like in hell pun masa MHS. everything ok je. instead tak pernah kena buli pun--> actually senior tak berani buli sebab muka aku kan muka singa kelaparan. hahaha...nak jadi habuan aku ponteng MHS, ada one night tu nisaq tetiba je dia boleh demam. al kisah la. so, aku sebagai teman kononnye yg paling rapat mengofferkan diri jaga dia kat bilik. what the heaven. dapat excuse aktiviti sebelah malamnye. dah dapat excuse tu, pe lagi. aku bantai tidor sampai subuh. and in the morning, rupe2nye nisaq citer kat member2 aku ni bukan jaga orang sakit pun. orang sakit yang jaga aku. rupanye, malam tu si nisaq tu boleh siap cuci baju bagai. aku plak boleh terbongkang tidor. well...don't blame me for the horror MHS. penat seh. hari2 bangun kul 5 tdo kul 1. mana menahan. so, biler dpat peluang tidor awal tu, belasah je ar. walaupun aku terpaksa mengorbankan kawan yang sedang demam. padahal nisaq sebenarnya homesick. wakakakakaaa...ok..itu alkisah MHS..banayk lagi kisah...tapi up date later. aku baru dapat seruan....challooooo....

p/s : sebenaqnya cek nak haplod gambaq. tapi taktau celah mana gambaq tu p. once dah jumpa, cek haplod na......tungguuu...

No comments: